Mittwoch, 26. Oktober 2011

Altered Box

I've send a small token of appreciation to a scrapfriend out of my german forum because she helped me with her dies. She said, she like's my mixed media stuff (:o) and because she's Aquarius, i've made a little altered box for her.
Her name is Marikka and her Blogname is Scrapswan.
Inside the box is an altered domino, i've made earlyer....you see here..on the right side.
This box also fit's the challenge on Alter it Monthly again, because the current theme is altered boxes (:o)

First..spritzed the box with homemade mist

Stamping on spritzed tissue for the lid

Stamped directly on the sides of the box

Heat embossing in gold and some rub ons gold after..

..sanding the edges



Just a little suprise...(:o)


Elly

Kommentare:

Ephemera hat gesagt…

Fabulous box Elly, love the vintage blue colour and all the stamping, and a lovely surprise for your friend with the beautifully altered domino inside. xx

Carola/Schokofee hat gesagt…

Ohhhhh ist die mal wieder schön - da hat sich Marikka bestimmt gefreut!!!

VLG
Caro
*schoki*

Zuzu's Blog hat gesagt…

Beautiful Elly. and in my favourite colours, the Aqua blue with the gold looks so rich. well done and thank you for joining in with alter it monthly again this month :)

scrapswan hat gesagt…

Und ich habe mich so gefreut und die Kette heute gleich mal zur Arbeit angezogen, obwohl ich da sonst immer schmucklos hingehe. Habe gleich meine Chefin neidisch gemacht...
Und das Kästchen hat schon seinen Ehrenplatz in der Küche bekommen, da kann ich mich jeden Morgen daran erfreuen - ich liebe es und es passt perfekt zu mir. Auch hier noch mal ein ganz dickes Dankeschön...

Liebe Grüße, Marikka

Yvonne hat gesagt…

Hach, das ist so schön ...
LG Yvonne

Vicky hat gesagt…

What a lovely combination of colours & images...& a wonderful surprise for your friend :)

Sandy hat gesagt…

Boah Elly dies sieht toll aus.
Eine wunderschöne Box. Herrlich.

Loesje hat gesagt…

Tjeempie Elly, jij verbaasd me ook iedere keer maar weer met die kunstwerken!
Geweldiggggg zeg!!
Die kleur is zo mooi!


liefsss
Nelleke

Martina2801 hat gesagt…

Wow, Elly !!!!! Was für eine großartige Box Du gemacht hast!!! Ganz nach meinem Gusto!

Hatte letzte Wochen keinen PC! Ein Virus hat sich eingeschlichen. Ich war komplett aus dem Konzept:-)

Hab noch einen schönen Sonntag meine Liebe!
MARTINA