Sonntag, 25. November 2012

FwA - Challenge # 75 - Faces

Challenge # 75 at Fun with ATC's is asking for Faces.
Well, long time no ATC on my blog. It was time to change this.... (:o)

As you can see, there is no stamp used in this case. That's why i call it  *Unique papercrafting* I had a play with a lot bits and pieces of paperstrips. Very fiddly..(:o)



It's the backside of an ATC - Booklet, i've made for a trade with a friend. I'll show the rest, when it's received

Happy Sunday to all of you

xoxo
Elly

Kommentare:

die amelie hat gesagt…

Wow, Elly,

eine sehr aufwändige und edle ATC! Da hat sich das Gefitzel voll ausgezahlt, wenn ich mir diese Kostbarkeit so ansehe. Das Gesicht ist wirklich wunderbar gerahmt und ich bin heilfroh, dass du beschlossen hast, wieder einmal ein ATC zu machen - und dann auch noch bei uns auf FwATCs herzuzeigen!!! ;)

Danke recht herzlich fürs Mitmachen!

LG,
Claudia xx

Lucy Edmondson hat gesagt…

This is gorgeous. Very Art Deco and very film star feel to it,

Lucy x

butterfly hat gesagt…

Wow, so stylish and glamorous! Can't wait to see the rest of the book... Thanks so much for playing with us at Fun With ATCs.
Alison x

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Das sieht richtig edel aus, ganz klar Spitzenmode!

inkypinkycraft hat gesagt…

A great act! You should make more...x trace x

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

Sparkling vintage...and this is just the backside...wow

greetings, Alie :-)

Anke hat gesagt…

Wunderschön Elly. Ich bin begeistert.
Was für eine Arbeit!Diese Dame ist ein tolles Motiv.

Liebe Grüße
Anke

Zu deiner Frage auf meinem Blog:
In die Fächer von meinem Printers Tray passen ATCs genau hinein.

mark gould hat gesagt…

Stunning Elly, wow. I can see how much work has gone into this, great idea and executed to perfection. thanks for joining us at fun with ATC's

Gio hat gesagt…

Lovely, Elly! I thought it was a stamp!

Rein hat gesagt…

Edel und sehr schön,
der Goldrahmen passt perfekt dazu!