Dienstag, 19. März 2013

Pezformers # 1 *Devil Rider*

Well, the pezination ended and the Book of Ruination Workshop started. Because i'm now busy with more exercising, it's the right time to show you the altered Pez Dispensers, i've created.
The following picture shows the Dispensers, i've hoarded


The one i started with


The finished *Devil Rider*







I'm very excited to read, what you think (:o) 
I have another four Dispenser to show, one is still in the making and yes, they are all still working.

Happy Tuesday and thanks for your appreciated comments.

Elly

Kommentare:

Dagmar hat gesagt…

Boah - SchnappAtmung - so was von genial - ich muss doch mal bei dir in die Lehre gehen (wir sind ja dicht bei einander :o)
Liebe Grüße Dagmar

Pandora hat gesagt…

Thank you for posting these I could not see all of your marvelous details in the photos on the yahoo form. Your sculpting of the skulls is amaing and I LOVE those handlebars!

Gio hat gesagt…

You put a smile on my face!! It's so fun and gorgeous!! Beside all the work and the techniques you put in it...it's just amazing, Elly!
Curious to see the other ones

Melanie hat gesagt…

Mal wieder der Wahnsinn!!
Ist mir unbegreiflich, wie man sowas tolles zustande bekommt :-)

LG,
Mellie

Ana K. hat gesagt…

Fantastic idea and even more fantastic execution Elly! I want to see more, can`t wait!
Ps. Come to see my last post, there is surprise for you!
Hugs from Slovenia

die amelie hat gesagt…

This looks like absolutely awesome fun, Elly!

And your devil rider is just brilliant, adorable, "gorgeous" in his very special own way *lol

Great texture colouring and a very creative assemblage! Enjoy your book of ruination!!!

Hugs,

Claudia xx

Maelchen hat gesagt…

Hey Elly, auf der Rückseite meiner eleganten ATC steht: Bibliothek Berlin-Pankow, LOL. Recycling ist angesagt! Und was Du hier machst ist das absolute Kontrastprogramm! Du bist die Steampunk-Biker-Queen! Dein knochiger (Verkehrs-)engel ist so außergewöhnlich, dass ich ihn sogar vergößert meinem Schätzchen gezeigt habe! Der meint Basteln hat mit Schleifchen und Spitze zu tun... Da hat er aber mal Augen gemacht! Du hast irre Ideen! (Ich hätte eher mit dem Inhalt der PEZ-Packung was anfangen können, hihi).
(Und jetzt bin ich super neugierig, was Du aus dem Andy-Skinner-Workshop mitnimmst! Ich wollte auch mitmachen, hab aber wohl den Einstiegstermin verpasst und auch die nötigen Sachen nicht zuhause. Na, Hauptsache eine von uns Bastlerinnen ist dabei ;-)
Liebe Grüße aus dem Tiefschnee!
Manu

froebelsternchen Susi hat gesagt…

oh DU meine liebe Güte..da fehlen mir sämtliche Worte und das heisst was bei mir!

genialst!

Saskia hat gesagt…

Brilliant, Elly!

Martina2801 hat gesagt…

Ich flipp`aus, Elly! Das ist wirklich der Oberknaller....ich kann nur noch meinen Hut ziehen. Echt!

Hab ein schönes WE, meine Liebe!

mark gould hat gesagt…

So So cool, what amazing creations, I love your girly girl above. Looks like an amazing course.
x

Lorraine hat gesagt…

I wish I had your imagination Elly. This is fabulous, lol. Well, all your stuff is actually.