Freitag, 12. April 2013

12 tags of 2013 - April

This is always the funny part of every month. Watching master Tim's techniques and trying to get his look, without any of his stuff. Well, i counted 60 of 85 contributions sitting in the same boat today (:o)


The backgound is made with dylusions. I also used some lumiere paint *metallic rust* and vintaj patina *verdigris* The dragonfly stamp is from flamingo art ( E-625) and i did some hand - writing with a black permanent marker to get the look of Tim's stamp.

Not that bad improvisation, don't you think?
Thanks for reading as always (:o)
Elly
xoxo

Kommentare:

mark gould hat gesagt…

I love the back ground colours you have created and the improvised tim stamp is genius x

Rosie hat gesagt…

Wow, Elly, das Tag ist super geworden. Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende

Maelchen hat gesagt…

Ditte is ma mal wieder knorke (wie der Berliner sagen würde...)!
Haste gut gemacht. Ich hab's gleich mal vergrößert und muss schon sagen, Du hast eine elegante Handschrift! Auch die Farben sind mal wieder "jenau mein Ding"!
Aber ich wandle jetzt auf Deinen Spuren (jedenfalls wenn ich dazu komme und nicht den lieben langen Tag beim Surfen verbrate): Ich habe jetzt auch bei Andy Skinner mein Geld (hoffentlich gut) angelegt. Vielleicht kriege ich ja mal so eine Textur wie Du hin. Ich bemühe mich!
Liebe Grüße und ein schönes Wochenende!
Manu

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Klasse Tag, die Libelle ist super. Meins steht auch noch auf meiner To-Do-Liste.

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

Great look on this tag Elly, you did great again!

Kind regards, Alie :-)

Martina2801 hat gesagt…

Oha, das Tag ist total nach meinem Geschmack.....spitzenmäßig gewerkelt, liebe Elly!
Ich wünsche Dir ein schönes WE.
LG MARTINA

butterfly hat gesagt…

Great improvisation, I'd say - fab version of the tag... all your metal looks amazing!
Alison x

Yvonne hat gesagt…

Der Tag sieht so toll aus!
Eine schöne Woche.
LG Yvonne

Karen hat gesagt…

I love this, your work is really beautiful, saying hello from Australia xoxo
karen xo

Gio hat gesagt…

Your interpretation doesn't have to be a copy of Tim's one, so, I love yours!