Sonntag, 1. Dezember 2013

First Sunday of Advent

Hi Bloggers (:o) The christmas count down started and time is running out for crafting projects. My first sunday of advent in passing just because my work. On my way to my last meeting for this year i found some nice blue candles for my advent wreath. At home i noticed, i haven't got any blue baubles...


....but i have Dazzling Metallics from DecoArt (:o)



Some Triple Thick Gloss Glaze and glitter


for christmas glamour



.....and just for your inspiration....
a christmas count down card


Thanks for reading and your appreciated comments

Happy first sunday of advent

Elly

Kommentare:

Caro *schoki* hat gesagt…

Ahhhhhhhhhhhhh das Colorieren sämtlicher Dekoteile ist ja eine tolle Idee....ich mag nämlich auch gerne mal die Farben wechseln :)

Einen wunderschönen 1. Advent wünsche ich Dir!

Caro
*schoki*

Brenda Brown hat gesagt…

The turquoise decorations on the wreath look fabulous Elly and I love the glittered baubles.
hugs {brenda} x0x

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

If Elly doesn't have it, Elly will fix it :-)
A lovely blue Christmas creation Elly...and you hidden countdown wheel in the card looks great!
Have a nice Sunday, Alie

Martina2801 hat gesagt…

Dein türkisfarbener Adventskranz ist traumhaft schön, liebe Elly! Aber auch das Kärtchen ist ganz entzückend.

Ich wünsche Dir einen schönen 1.Adventssonntag, meine Liebe.

Ana K. hat gesagt…

Great project Elly...I love blue colour!

Dagmar hat gesagt…

wow - ich mag deine Adventsdeko in de eisigen blau sehr.
Liebe Grüße, Dagmar

Little Artbee hat gesagt…

Total schön diese blaue Deko, dazu sehen auch Holzengel und X-Mas sehr gut aus. Auch die Weihnachtscountdown-Karte sieht total schön nostalgisch aus, liebe ich sehr Sowas.
Liebe Grüße und eine schöne Adventszeit
Sabine

Jools Robertson hat gesagt…

Fab! Love the colour so stunning