Montag, 19. Mai 2014

TIO #166 Letter Q and gold

Happy monday my friends (:o)

I can feel the summer around the corner and my weather gods promised me a lot sunshine for this week. A perfect start for a new gardening obsession, because i try growing some gourds for the first time. 
Hubby is building a place for me, where i can play with potting soil (:o)


Well, i'm a bit late for my darling challenge at DragonsDream*TagItOn* and there are only two days left to enter a tag with the receipe of the letter q, gold and of course using one real stamp.

A quest.... for knowledge





Thanks for reading and your appreciated comments.
Happy sunshine

xoxo

Elly

Kommentare:

Dagmar hat gesagt…

Hallo Elly - einen tollen "outdor Spielplatz" hast du da bekommen :-) Ideal für das angesagte Wetter der nächsten Tage. Dein Tag ist wieder fantastisch - ich werde es dieses mal wohl nicht schaffen.
Ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche. Liebe Grüße, Dagmar

Artfully challenged hat gesagt…

Wow such a cute tag,love the colouring combination on it. It's lovely when your husband can build things isn't it,are you planning to carve any of those gourds Elly? I have seen some fab designs from them.

Donna.x

Annie hat gesagt…

Wonderful tag! That's a cute stamp. Your coloring is fabulous!

May hat gesagt…

Brilliant tag Elly as always, I adore the image & fantastic background...Love your choice for the letter Q...Have fun in your potting shed it looks fabulous....Hugs May x x

Julie Ann Lee hat gesagt…

Such a beautiful tag with a brilliant word choice - love your colours and that little guy in his questing after knowledge. Thank you for dreaming with the Dragons, Elly! This is gorgeous! Julie Ann xxx

Little Artbee hat gesagt…

Wieder so ein Traumtag, wie das, welches ich von dir besitze und welches auf meinem Nachttisch steht.
Ich wünsch dir viel Erfolg bei der Kürbiszucht und beim Gärtnern.
Alles Liebe
Sabine

Rein hat gesagt…

Das sieht mal wieder toll aus Elly!

Silvia(Barnie) hat gesagt…

So ein Plätzchen draußen ist doch was feines :)
Und dein Tag ist mal wieder allererste Sahne, ich bin wieder hin und weg.
Vielen Dank für deine Teilnahme bei Dragons Dream Tag It On.

ElizabethR hat gesagt…

Hi Elly that is a fabulous tag I love it! Would also love a potting station as well, lucky lady!! Thanks for sharing with us at the Dragons Dream TIO, Elizabeth x

Stempeln und mehr - Evelyns bunte Welt hat gesagt…

Hallo liebe Elly, ich habe dich für den "Liebster Award" nominiert - ich würde mich freuen, wenn du mitmachst! Die Informationen findest du auf meinem Blog http://stempeldideldum.blogspot.de/2014/05/liebster-award.html
Ach ja, ein sehr schöner Spielplatz im Freien - da kann der Sommer kommen! Dein Tag ist mal wieder erste Sahne.
Liebe Grüße
Evelyn