Dienstag, 10. Februar 2015

Vintage Cards - Bright Colours


Does vintage and bright go together?



I recently spend some money for new LaBlanche stamps via HSE24, which are sold out now, as 
always.

I've cloned some of Blanche card - examples, you'll find here
 You can buy a lot DecoArt Mediums at her shop


I've stamped on white 300g cardstock with Memento ink







Simple splashes 









Here you see all my backgrounds


Don't forget to spray your flowers





As i promised... vintage and bright




Happy crafting!
Thanks for your appreciated comments

xoxo

Elly

Kommentare:

Sue hat gesagt…

Hello Elly,
Looks as though you have had some fun here with the stamps and inks etc.
Love your Vintage cards.
Smiles:)
Sue

Sue Marrazzo hat gesagt…

NICE post! I will try these Spritzers!

Little Artbee hat gesagt…

Toll was du da mit den schönen Vintage-Stempeln und ein paar Farbspritzern für Hintergründe geschaffen hast und die alten Fotos dazu, sieht super aus.
Liebe Grüße
Sabine

JackieP Neal hat gesagt…

Oh yes indeed vintage and brights go together!! Elly- these are wonderful! Fab marrying of the products used! ")

massofhair hat gesagt…

The DecoArt misters are amazing, not too keen on the green but the rest are lush. A fantastic outcome of bright vintage, some fab stamps you have used too :-) xxx

Ellie Knol hat gesagt…

LOVELY as always!

Anonym hat gesagt…

Hallo Elly,

Deine Werke sind mal wieder ein Traum!!!!
Ich melde mich bald wieder bei Dir *drück*

Liebe Grüße
Caro
*schoki*

Anja Teubel hat gesagt…

Hallo Elly,
die Karten sind alle super schön geworden und Dein Blog ist richtig klasse,genau nach meinem Geschmack!!!
Schönes WE wünsche ich Dir,
LG Anja

Coco hat gesagt…

Hi Elly, I don't come very often on your blog although you do fabulous artwork I'm sorry.. but it's hard to follow everyone we would love to on Blogland! :D Gorgeous backgrounds here, giving a set of various and very beautiful cards!!! Thanks for the howto! :) Have a lovely day, crafty hugs Coco x

Lillibelle hat gesagt…

Sehr effektiv Elly! Es sind wunderschöne Karten daraus entstanden.

Maelchen hat gesagt…

Siehste, ich hab mich doch gewundert, soooo lange nichts von Dir gehört zu haben. Du bist hier auf Deinem Blog schon länger nicht mehr auffällig geworden... Gut, dass ich Dich auf Facebook festhalten konnte. So ein bißchen wenigstens... Die Karten sind eine tolle bunte Vintage Mischung. Großartig!
Sicher wirst Du Deine DecoArt Job sehr ernst nehmen und eher dort zu finden sein... Ich werde mal Sherlock Holmes spielen und schnüffeln gehen.
In Deinem Garten habe ich Dich ja schon hoppeln gesehen, hihi.
Alles Liebe von Deiner Manu, die Dir ein wunderbares Frühlingswochenende wünscht.